Wschody słońca na Pilsku i Babiej Górze (...)


Cześć Pilsko (..) Tak, że gdy znalazłem się na szczycie Pilska o 07:39 warunki nie zapowiadały udanej obserwacji wschodu słońca. 2 gości urządziło sobie nockę na Pilsku, przy takiej temperaturze czemu nie :D Ogólnie dość szybko doszedłem do wniosku, że ta mgła i te ośnieżone drzewka tworzą magiczny klimat. Bawiłem się aparatem i kombinowałem dużo w ustawieniach. 07:51 Słońce zaczęło powoli wychodzić znad chmur Nie spodziewałem się, że uda mi się zrobić naprawdę takie ujęcia. Na szczycie były oprócz mnie z 4 osoby.    Seans skończony, chmury na dobre przykryły widoki, na szczycie już nie pozostał nikt. Zadowolony udałem się z powrotem w dół. Te ujęcia na pewno znajdą się w moim przyszłorocznym kalendarzu. (...)

(..) Udało się, Tatry w całej okazałości proszę państwa. To powinien zobaczyć każdy w swoim życiu. Większość zdjęć tutaj umieszczona jest zrobiona na ustawieniach manualnych co nie zdarzyło mi się nigdy. Odpowiednie małe ustawienie przesłony i balans bieli i wyszło super. Na zdjęciach w większość panorama Tatr, ale sporo metrów narobiłem na szczycie. Tu z góry, tam trochę niżej, tu ludzie znowu, więc się przestawiłem i tak ciągle w kółko. Na szczycie stanąłem o 07:08, następnym razem postaram się jeszcze szybciej. Ludzi była cała masa, głównie z przełęczy Krowiarek. Grupa Wielkiej Raczy w bajkowej scenerii Na Pilsku dzisiaj widoki też musiały być wspaniałe :D :D Niżne Tatry Mogielica i Turbacz Szczyt opuściłem o 08:03, bo już zacząłem mocno marznąć :D (..) 

Prześlij komentarz

0 Komentarze

Ad Code

Responsive Advertisement