Rudawy Janowickie z Ekipą

14 Marca 2021r.

Hej

Poznań otworzył się na góry i w połowie Marca udało się wyruszyć sporawą grupką w Rudawy Janowickie.

Ruszyliśmy z Janowic Wielkich żółtym szlakiem. Trafiliśmy na zrąb drzew, ale jakoś udało się to ominąć. Pogoda dopisywała, słoneczko świeciło.

Najpierw dotarliśmy do Zamku Bolczów. Ciekawy zameczek z ładnymi widokami ze szczytu.

Następnie trafiliśmy na Starościńskie skały, skąd mogliśmy podziwiać cycki Bardotki :D

Nie spodziewałem się taki widoków i wejść w takich górach. Schody na Sokolika świetne, no i widoki również super.

Zatrzymaliśmy się na dłuższe posiedzenie przy ognisku w schronisku "Szwajcarka" gdzie zjedliśmy pyszne rzeczy (pierogi) popijając piwkiem.

Zejście polanką niebieskim szlakiem miało swój urok. Szlak zakończyliśmy na stacji PKP w Trzcińsku.  Całość wyszła 16km z 830m przewyższeniem.

Wyjazd szybki. spontaniczny na jeden dzień, ale niezwykle owocny. Pierwszy moja niesamotna wycieczka w góry, która udowodniła mi, że mniejsze górki również mogą być ciekawe.

Nowo poznani górscy ludzie bardzo w porządku. Następne relacje z wycieczek z nimi już niebawem.